آنچه که شما در حال یاد گرفتنش باشید قادر به تغییر مسیر زندگیتان می باشد . این ایده ها ، مکاشفات و راهکار ها همگی سکوی پرتابی برای رسیدن به موفقیت های مالی برای میلیون ها زن و مرد ، پیر و جوان ، فقیر و ثروتمند هستند.

این قوانین بسیار ساده ، موثر ، و نسبتا اسان می باشند .تمامی این راهکار ها بارها و بارها موردسنجش و اثبات قرار گرفته اند ، و چنانچه شما نیز از این قوانین در زندگیتان پیروی کنید برای شما نیز مثمر ثمر خواهند بود.

ما در مهمترین و حساس ترین بخش تاریخ بشریت زندگی می کنیم . امروزه افراد زیادی بیشتر از آنچه که تا حالا فکرش را کرده باشید از صفر شروع کرده و ثروتمند شده اند .

چیزی بیش از 7 میلیون میلیونر در امریکا زندگی می کنند که اکثرشان میلیونر های خودساخته هستند که تعدادشان چیزی در حدود 15 تا 20 درصد در سال درحال افزایش است .ما حتی ده ها وصد ها میلیونر خودساخته و بیشتر از 200 میلیونر داریم که در هیچ کجای تاریخ بشر چنین آمار نبوده ایم .

و جالب ترین نکته در اینجاست که تقریبا همهی این افراد موفق با دستان خالی و از صفر به این موقعیت رسیده اند.90 درصد از افرادی که موقعیت مالی موفقی دارند  از بی پولی کامل و شرایطی نزدیک بهاین شروع کرده اند.

به طور میانگین یه میلیونر خود ساخته معمولی 2 تا 3 بار ورشکست می شوند یا نزدیکش می روند.شما نیز قادر به انجام کار هایی هستید که صد ها ومیلیون ها نفر برای رسیدن به موفقیت انجام داده اند.

قانون مهم واصلی سرنوشت و تقدیر بشر همان قانون علت ومعلول می باشد . براساس این قانون برای هر عملی عکس العملی وجود دارد . موفقیت مالی نتیجه ی انجام کارهای خاص و ویژه ای به طور مداوم تا زمان دستیابی به استقلال مالی مورد دلخواهتان است.

طبیعت بی طرف است جهان طبیعی ،محل خرید و فروش و یا اجتماع ما اهمیتی نمی دهد که شما چه کسی یا چه چیزی هستید . قانون علت و معلول می گوید چنانچه کارهایی را که افراد موفق انجام داده اند را انجام دهید شما نیز به همان نتایج مشابه دست خواهید یافت .

واگراین کارها را انجام ندهید در این صورت موفق نخواهید شد.بر طبق این قانون زمانی که رموز موفقیت میلیونر های خودساخته را اموختید و انها را در زندگیتان به کار گرفتید ، شاهد نتایج وتاثیرات اینن رموز در زندگیتان در حدی فراتر از حد تصوراتتان خواهید بود .

در اینجا نکته ای بسیار مهمی برای یاداوری وجود دارد و ان این است که هیچ کس بهتر و باهوش تر از شما نیست.این افکار پوج را از ذهن خود خارج کنید .یکی از  دلایلی که باعث می شود خودتان را نسبت به دیگران بخاطر عدم موفقیت و پیشرفت دست کم بگیرید این است که قبول می کنید دیگران بهتر و برتر از شما هستند .ولی حقیقت چیز دیگری می باشد. واقعیت این است که میلیونر های خوساخته افرادی معمولی با سطح سواد معمولی اندکه شغل متوسطی داشته و در محله ی متوسطی زندگی کرده و ماشین ساده ای داشته اند . اما کلیه این افراد انچه را در زمینه های مالی داشته اند را یافته و تمام این یافته های خویش را بارها وبارها تا رسیدن به نتایج مشابه تکرار کرده اند .هیچ یک از موفقیت ها نه اتفاقی نه عجیب است . و زمانی که به افکار و اعمال میلیونر های خودساخته توجه کرده و انها را تکرار می کنید به نتایج و مزایای مشابه خواهید رسید و این همان قضیه ی علت و معلول است .نکتهی قابل توجه این است که شما قادر به یادگیری این قوانین با تمرین و تکرار مداوم تا زمانی که احساس کنید این وضعیت برایتان عادی است که گویا درحال نفس کشیدن هستید می باشید.