اینم اکورد اهنگ گل هیاهو از فریدون که واقعا زیباست و از اون اکوردایی هست باید حفظ بود ...!!

من که خودم دوستش دارم امیدوارم شما هم دوست داشته باشید
( گام: Am  ریتم: 4/4 Rumba )
 
 
 
G                 Am             G                     Am
اهای خوشگل عاشق          اهای عمر دقایق
Am       G                                                  Am
اهای وصله به موهای           تو سنجاق شقایق
G                 Am          G                       Am
اهای ای گل شب بو          اهای گل هیاهو
Am             G                                    Am
اهای طعنه زده چشم تو به چشمای اهو
Am            Dm          Am             Dm  
دلم لاله عاشق          اهای بنفشه تر
Am        G               Am                  Dm
نکن غنچه نشکفته          قلبم را تو پر پر
Am            Dm         Am                   Dm
من که دل به تو دادم          چرا بردی ز یادم
Am                          G               Am
بگو با من عاشق          چرا برات زیادم
G                   Am          G                   Am
اهای صدای گیتار          اهای قلب رو دیوار
Am                    G                                  Am
اگه دست توی دستام نزاری          خدانگهدار
Am                                         Dm  Am
دلت یاس پر احساس          ای مریم نازم
Am                                   Dm     Am
تا اون روزی که نبضم بزنه ترانه سازم
Am                Dm        Am              Dm
برات ترانه سازم          تو اهنگی و سازم
Am        G                                     Am
بیا برات میخوام از این صدا قفس بسازم
اهای صدای .........
 
منبع :ultimateguitar