📍✔️آن‌چه درمورد دیگران می‌گویید نشان‌دهنده شخصیت خودتان است!!
🔴آیا بین دوستانتان کسی هست که معتقد باشد اکثر افراد غیر قابل اعتماد هستند؟ مسلما خود این فرد نیز قابل اعتماد نیست.😰 
🔴طبق آخرین تحققات نگرش شما به سایرین بیش از آن‌چه تصور کنید شخصیت درونیتان را آشکار می‌سازد. افرادی که نسبت به اطرافیان خود دیدی مثبت دارند از زندگی رضایت بیشتری داشته و کمتر دچار افسردگی و اضطراب می‌شوند. 🌻
🔴به‌طور کلی زنان در مقایسه با مردان با دید مثبت‌تری به دیگران می‌نگرند اما علت اصلی این تفاوت کاملا مشخص نیست. همچنین افرادی که به سایرین نگرش مثبتی دارند از نظر اطرافیان خود انسان‌هایی دوست‌داشتنی، یک‌رنگ، باهوش و متعادل هستند و بیشتر مورد قبول اطرافیان قرار می‌گیرند، در مقابل منفی‌نگرها از نظر دیگران غیرقابل قبولند و گوشگیر، غیرمعاشرتی و خودشیفته به نظر می‌آیند. 
🔴🔚به اعتقاد روان‌شناسان تنها با مشاهده و بررسی این‌که فردی در مورد دیگران نگرش مثبت یا منفی دارد نکات بسیاری می‌توان دریافت که این نکات دربردارنده اطلاعات بی‌شماری در مورد شخصیت آن فرد است. روان‌شناسان برای تغییر نگرش افراد تلاش بسیاری کردند اما حتی پس از یک سال به نتیجه مورد نظر دست نیفتند و تنها تغییراتی بسیار جزیی در فرد ایجاد شد. شیوه نگرش به سایرین مانند عینکی عمل می‌کند موجب می‌شود دیگران سیاه‌تر یا سفیدتر از آن‌چه که هستند دیده شوند و همچنین ارتباطات افراد را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. به عقیده روان‌شناسان تغییر نگرش فرد دشوار و حتی در مواردی غیر ممکن است.