اکورد بسیار زیبای شهر باران از محمد علیزاده

یکی دیگه از اهنگ های زیبای البوم "دلت با منه"
( گام:Dm ریتم:6/8 Slow Rock)
 
 
C                                           Dm                                    
منم مثل تو مات این قصه ام  تو هم مثل من امشبو دعوتی
Am                                         Gm                                            
درست تو همین ساعتو ثانیه سزاوار زیباترین رحمتی
             C                                      F                                       
تو این حسو حال عجیبو غریب  دو تا بال میخوای که رو شونته
Dm                                         Gm                                      
تو از هر مسیری بری میرسی  تو از هر دری بگذری خونته
             C                                      F                                  
از این سفره ها معجزه دور نیست ببین دست دنیا تو دست منه
Am                   C                                  Gm                                       
دعا میکنم تا اجابت بشه دعا میکنم چون دلم روشنه
Am                   C               Gm                            Bb                                        
من از عشق بارون به دریا زدم به بارونو به آسمون دعوتیم
Bb                       Am                C                                 Bb
چه مهمونی باشکوهی شده تو این لحظه هایی که هم صحبتیم
منبع :ultimateguitar