اینم اکورد اهنگ بدون تو از زانیار خسروی عزیز که واقعا تموم کاراش قشنگه
این اهنگ که اصلا فوق العادس اگه گوش نکردین حتما دانلود کنین 
امیدوارم لذت ببرین ...
( گام:Dm ریتم:2/4 )





Am             C                                   Bb                                   Dm
اگه به تو نمیگفتم حرفمامو اگه نمیگفتم چقد دوست دارم الان بودی


Am           C                                   Bb                                        Dm
شاید اگه نمی فهمیدی اینو که تو رو زیادی از حد دوست دارم الان بودی


Dm                                                 C                                     Gm                                       Bb
مثه یه سایه همرات اومدم مطمئنشم که توو آرامشی نمی دونستم خسته ات می کنم یه روز


Bb     Am            C                                    Gm                                        Bb
تو رو اگه کمتر می دیدمت اگه می ذاشتم دلتنگم بشی اینجا بودی کنارم هنوز


              Am                           C                Bb                    Dm  
بدون تو شبام پر از غم و سرماست آره بدون تو ته راهمه ته دنیاست


             Dm                  Gm                                     C           Bb                 Dm
بدون تو شبام پر از غم وآهه اگه تنها بری می بینی آخرش اشتباهه آره این گناهه


Gm                                 C                      F                                           Dm
نگرانت می شدم نمی دیدمت حتی چند ساعت به بودن تو دلم عاشقونه کرده بود عادت


Am                              C                                         Bb
ولی فایده نداشت اون همه تلاش تو رسیده بودی به آخراش


Gm                         C                   F                                          Dm
از خدا می خوام روزات بگذره خوشحال و راحت از ته دلم زندگی رو با عشق می خوام واست


Am                    C                               Bb
باز خیسه چشام ولی نمی خوام دل تو بسوزه دیگه برام

منبع :ultimateguitar