اینم اکورد اهنگ زیبای با من قدم بزن از مهران اتش

همون دفعه اول که گوش دادم عاشق این اهنگ شدم واقعا کار قشنگیه 
( ریتم: 4/4 Rock )
A#m                 G#m            B                               D#m                                          
با من قدم بزن حالا که با منی  حالا بغضی ام حالا که سهممی
               #A#m F#          G#m             A#m                  C                                          
با من قدم بزن میلرزه دستو پام بی تو کجا برم بی تو کجا بیام
A#m                   G#m             B                              D#m                                           
دست منو بگیر کنار من بشین من عاشق توام حال منو ببین
            #D#m     C#  G#m                  A#m               C                                      
از دلهره نگو از خستگی پُرم بی تو میشینمو روزا رو میشمرم
A#m               C#                          B                             D#m                                            
هر جا بری میام دلگرمو بیقرار  بی من سفر نرو تنهام دیگه نذار
                #D#m        G#m                A#m              C                                         
تو با منی هنوز عطر تو با منه  فردا داره به ما لبخند میزنه
                D#m          A#                 D#m             G#m                                          
بی تو برای من فردا پر از غمه  بی تو هوا پسه دنیا جهنمه
 D#m                     C#  B                   A#m                          G#m                                       
دست منو بگیر تو اوج اضطراب بازم منو ببــــــــر با بوسه ای به خواب
 G#m                          A#m               B                           D#m                                         
با من قدم بزن تو این پیاده رو  من عاشقت شدم از پیش من نرو
منبع :ultimateguitar