اکورد اهنگ فوق العاده زیبای دل بی تو غم زده از البوم جدید محمد علیزاده به اسم "دلت با منه"

که واقعا البوم قشنگی بود و سبک جالبی داشت با صدای دلنشین محمد علیزاده عزیز
من که لذت بردم امیدوارم شما هم لذت ببرید...
( گام: Am ریتم: 4/4 )
Em            C                  Dm                        Am                                               
دل بی تو غم زده چشامو نم زده  آرامش منو دوریت بهم زده
 G  Dm             Em                     Dm                                G                                           
به خاطر توئه این همه دلهره این روزا بدجوری دلم ازت پره
F                 Em                                                              Am                        
عزیزم ، چی شده که دلم به دل دیگه ای دیگه دل نمیده  از همه بریده
G     C         Dm        F                      G                Em               G                             
عزیزم ، آخه دل تو دلِ دلِ من دیگه نیست مثه تو ندیده  از همه بریده
             Am                Dm               F                                                        
عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم
Em                     C                            Dm                         Am                                        
بی تو شدم تباه تو نیمه های راه  تنهام گذاشتی تو واسه کدوم گناه
 G  Dm                    Em                     Dm                                G                                           
سردرگمم هنوز فکر توام هنوز  دلم به این خوشه میبینمت یه روز
منبع : ultimateguitar